torsdag 18 november 2010

Nya tag idag!



Tja! Wazzup? Jo, tack med mig är det bra idag! Jag var en liten bitterfitta igår, jag vet! Men vi kan väl skratta åt det idag? Det gjorde i alla fall jag när jag såg mig själv i spegeln - var tvungen att ta ett kort... Jag funderar på att byta ut min nuvarande profilbild mot dennadär. Känns som att den funkar i alla lägen. Dessutom börjar jag få ont i huvudet av alla mina papiljotter... Hahahahaha! Vilken skön humor jag har ibland... (ne, alltså jag bara skojar!)

Men OBS! Nallen i bakgrunden är INTE min! Men vems är det då? Ja, den är inte min, det är allt ni behöver veta! Va tror ni om mig? Att jag har kvar mitt nalle-liv, eller? Jag är 48 år (eller nåt) liksom. Pinsamt ju! Men nallen du har i soffan då? Gnnn.. Ja, men det är Biblioteksnallen från typ 2008. Den passar min inredning, den utstrålar kunskap. Det är konst. Det är kultur. Så den räknas inte... Så nu lägger vi ner den diskussionen, ok? Jag pallar inte mer...

Men jag är ju glad idag ju! Oohh yeah! Riktigt glad blev jag vid tio-tiden idag och den officiella orsaken är att jag vann 100 kr på triss. Tihi!

Imorgon är det fredag och i övermorgon är det lördag meaning stort på gång. Break a leg! Kram och puss och hej då!

Inga kommentarer: