lördag 6 september 2014

Inte för känsliga läsare. Just sayin'...

AB-slide vilken man rullar fram och tillbaka med

Grävde fram den här fantastiska (och väldigt dammiga) apparaten igen. Enligt TV-Shop är den ett sådant där skitenkelt men supereffektivt träningsredskap för överkroppen. En riktig quickfix för magen. Endast fem minuter om dagen liksom. "Lätt att plocka isär och packa med sig överallt". Så himla nice! Måste komma ihåg det nästa gång jag äter på nån restaurang och råkar vulga i mig lite för många friterade och förbannat goda kycklingbitar, vilka liksom omedelbart omvandlar sig till såna där kärlekshandtag. Men då skulle jag kunna rulla bort dem lika kvickt med den här grejen. Ju?

Hur som helst. Tänkte jag skulle få lite ordning på mina obefintliga magmuskler - de är ganska många - och använda den här fem minuter varje dag. Kan meddela att jag är redan inne på min andra dag. Men alltså. Jag måste gjort nåt fel, för det känns som om mina äggstockar har lossnat... Är det verkligen normalt? Ganska obehagligt faktiskt om jag ska vara ärlig.

Jag säger inte att jag tänker sluta träna. Bara att jag kanske packar ner den här fantastiska apparaten i källarförrådet igen. Okej?

Mina äggstockar går liksom före. Så är det bara.

Inga kommentarer: