onsdag 14 juli 2010

Kvällen är räddad!

Har hyrt hem Män som hatar kvinnor - the extended version. På tal om förlängd; jag tycker det är lagom fräckt, alltså! Att köra en TV-serie på filmerna med massa extra minuter och sen även ge ut TV-serieversionen på film. Nu har jag lyckligtvis bara köpt första filmversionsfilmen men jag känner ju ändå pressen på mig att jag bör köpa TV-versionsfilmerna. Tänk då den stackars sate som köpt att alla filmfilmerna... Vilken press måste inte den personen uppleva? Samhället är skruvat...

Näg, näg, näg...

Hörni! Idag har jag hyrt hem Män som hatar kvinnor da TV-serie! Kul jag ska ha! Hoppas bokens smaskigheter kommer fram lite mer, if ya know what I mean...

Sen är det så här: någon har köpt hem en Marabou helnötschoklad...

Ska enbart titta på paketet. Kanske lukta lite men definitivt inte mer. Om det nödvändigtvis måste bli mer så är det ok att tugga lite men absolut inte svälja. Och måste jag svälja så får det bara bli EN rad men that's it! Jag drar linjen!

En FET linje.

1 kommentar:

Dennis Axelsson sa...

Hmmm, höll du dig till en rad?

/Dennis