fredag 16 juli 2010

Away I go

Egentligen hinner jag inte sitta här och skriva... Men jag ska resa bort ett tag och (my god!) jag är utan min fina fina fiiina dator. Jag tog det vuxna beslutet att låta den stanna hemma. Fast det svider lite.

Men...

Jag kommer hem på söndag igen! Måste vara back in business igen liksom, ska jobba mycket nästa vecka. Jag menar, vad ska man ha semester för?!

Så idag ska jag åka tåg alldeles by myself för första gången i mitt liv. Jag lyckades till och med köpa en tågbiljett i en sån där automat på stationen... Det fick mig att känna mig vuxen och världsvan! Tihi! Visserligen sitter jag inte på tåget än. Skulle inte förvåna mig om jag hamnar någon annanstans än dit jag egentligen ska.

Men! Än så länge är allt under kontroll: väskan packad med diverse nödvändigheter, böcker både att läsa och skriva i, solskydd med 20-faktor osv.

Tja, jag är laddad! Gotta run!

Inga kommentarer: